Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T08:09:45+01:00
Informatyka to nauka o racjonalnym wykorzystywaniu komputera w pracy oraz metody ich przetwarzania.

Plik to zbiór informacji zapisany na dysku.

Folder służy do zachowania porządku na dysku. Jest zbiorem plików.
1 5 1
2009-12-15T08:09:20+01:00
Plik-to zakodowana informacja oznaczona nazwa.Główna jednostka powierzchni zajmowanej w komputerze.
folder-to zbior plikow opatrzony nazwa
informatyka-dziedzina zajmujaca sie technologia komputerowa cesto laczona z mateamatyka.
2009-12-15T08:11:55+01:00
Informatyka jest dziedziną nauki i techniki która zajmuję się przetwarzaniem informacji

plik -Miejsce gdzie przechowywane są dane.Plik składa się z nazwy właściwej i rozszerzenia

folder-miejsce gromadzenia plików