Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T08:19:01+01:00
Telefon phone
radio radio
samochód car
przedszkole children garden
matematyka maths
biologia biology
przedmioty ścisłe science
1 5 1
2009-12-15T08:18:24+01:00
Phone
radio
car
kindergarten/nurserary school
maths
biology
science
2009-12-15T11:52:27+01:00
Telefon-phone , telephone
radio-radio
samochód-car , automobile
przedszkole-nursery school
matematyka-mathematics , maths
biologia-biology
przedmioty ścisłe-science