Krzyżówka!!! Na dzisiaj

1. Zebranie rasy gminy (rady miasta)? na 5 liter
2. Okres, w którym kandydaci na radnych prezentują swoje programy wyborcom?
na 8 liter
3. Rada powołuje je, aby skuteczniej zorganizować swoją pracę? na 7 liter
4. Obszar, z którego jest zgłaszany kandydat na radnego? na 5 liter
5. Wyznacza datę wyborów samorządowych na terenie całego kraju? na 7 liter
6. Rządzi w małej gminie miejskiej? na 9 liter
7. Organ władzy wykonawczej w powiecie? na 6 liter
8. Inaczej wójt? na 8 liter

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T10:00:10+01:00
1 sesja
2 kadencja
3 uchwały
4okręg
5
6burmistrz
7powiat
8


6 3 6
2009-12-15T10:05:21+01:00
1)sesja 3)KOMISJE 6)BURMISTRZ 4)OKRĘG 7)ZARZĄD
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T10:09:47+01:00
1. Zebranie rasy gminy SESJA
2. Okres, w którym kandydaci na radnych prezentują swoje programy wyborcom? KAMPANIA
3. Rada powołuje je, aby skuteczniej zorganizować swoją pracę? UCHWAŁY
4. Obszar, z którego jest zgłaszany kandydat na radnego? OKRĘG
5. Wyznacza datę wyborów samorządowych na terenie całego kraju? PREMIER
6. Rządzi w małej gminie miejskiej? BURMISTRZ
7. Organ władzy wykonawczej w powiecie? ZARZĄD
8. Inaczej wójt? URZĘDNIK
19 4 19