Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T09:59:09+01:00
W nim było wszystko to co było potrzebne do radości życia człowieka , i by żył w miłości z Bogiem. W Raju znajdowało się wszystko : drzewa , kwiaty , rzeki, piękne wodospady i zwierzeta które żyją w pojednaniu z całym stworzeniem. W Raju człowiek jest zawsze szczęśliwy i nie ma takiej "drugiej" opcji by żył nieszczęśliwie . Nie ma tam żadnej pracy wykonywanej przez człowieka . Tam zawsze świeci słońce i wieje lekki wiatr. Po prostu KAŻDY ma być tam SZCZĘŚLIWY !!
4 5 4
2009-12-15T10:08:57+01:00
Raj został stworzony przez Boga. Jest miejscem pobytu pierwszych ludzi: Adama i Ewy. Nazywamy go Eden, czyli "ogród rozkoszy". Panuje tam spokój i dobroć. Eden to kraina szczęśliwości, dostatku i bezpieczeństwa. Nie ma tam smutku ani problemów. Żyja tam ludzie i zwierzęta w zgodzie. Kraina ta jest żyzna, położona pomiędzy czterema rzekami (sytuuje sie go na terenach dzisiejszej Mezopotamii). Eden jest czymś co trudno sobie wyobraźić. Jest to ogród, w którym znajduje się dużo kwiatów i drzew. Rosło tam drzewo życia i drzewo wiadomości złego i dobrego. Krajobraz Edenu jest cudowny. Znajdowały się tam zwierzęta, które się rozumiały i nie zagrażały sobie. W raju odczuwa się tylko spokój i bezpieczeństwo. Człowiek nie musiał pracować, żywił się tym co dawała mu natura.