Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T17:45:50+02:00
Napisz coś że dorośli mogą sie wiele nauczyć od dzieci np.postrzegania świata nie tylko negatywnie ale też pozytywnie, stosunku nastawienia do innych itp. i jakoś to rozpisz żeby było długo.

Mam nadzieje że pomogłam.Pzrd. ;)
1 5 1
2009-09-09T17:46:48+02:00
Mogą : ) Nauczyć się od nowa bycia dzieckiem ,grać w gry które teraz gra młodzież ,obsługiwać komputerem lub komórką xD Weź pod uwagę czynności które ty na co dzień wykonujesz i które nie sprawiają ci zbytniej trudności , a czego np twoja mama nie umie... jeszcze możesz mame nauczyć sie ubierać zgodnie z trendami lub nauczyć ją dobrze się malować :) pomyslów jest na prawde wiele :D
2009-09-09T17:47:30+02:00
Możesz napisać coś na temat tego, że dzieci się niczym nie przejmują i, że dorośli powinni brać z nim przykład.