Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T10:09:46+01:00
A - podstawa
h - wysokość
P - pole

a = 15 cm
h = ⅔ * a
h = ⅔ * 15 cm
h = 10 cm

P = a * h
P = 15 cm * 10 cm
P = 150 cm²

Odp. Pole jest równe 150 cm².
3 3 3
2009-12-15T10:10:20+01:00
Podstawa równoległoboku jest równa 15cm, a poprowadzona na nią wysokość stanowi ⅔ podstawy. Oblicz pole równoległoboku.
P=a*h
a=15cm
h=2/3*15cm=10cm
P=15*10=150cm²
2009-12-15T10:10:22+01:00
A=15cm
h= 2/3 a
h= 2/3 * 15
h= 10cm
P= ah
P= 15cm*10cm
P= 150cm kwadratowych