Odpowiedzi

2009-12-15T10:43:08+01:00
Napewno trzeba byłoby zadbać o odpowiednią ochronę terenu/obiektu gdzie takowa by sie odbywała. Odpowiednie oznaczenie dróg ewakuacyjnych, kilka punktów pomocy medycznej w zależności od wielkości terenu (aby 1 pkt medyczny nie obsługiwał zbyt dużego teren co tylok zwiekszyło by czas dotarcia do rannego), brak lub ograniczony dostęp do alkoholu(dobra zabawa moze się odbyć nawet bez %, a pijany człowiek może bardzo narozrabiać :))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:44:20+01:00
-wyznaczenie wyraźnych stref (np na koncercie wyznaczyć metalowymi barierkami teren do pogo, a teren dla spokojnych słuchaczy rozdzielić taśmą i odpowiednio oznakować)
-rewizja przy wejściu na teren imprezy (wyłapywanie alkoholu, narkotyków, ostrych i niebezpiecznych przedmiotów, środków pirotechnicznych)
-Wyznaczenie i poinformowanie na początku imprezy o ewentualnych drogach ucieczki z naciskiem na spokojne oddalanie się z miejsca zagrożenia.
-zatrudnienie kompetentnej ochrony (zaopatrzonej w dobrą łączność, przeszkolonej w zakresie organizowania imprez)
-wyłuskiwanie z tłumu potencjalnych agresorów
-poinformowanie o imprezie najbliższych posterunków policji, straż, pogotowia.
-zapewnienie sanitariusza
2 5 2