Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T11:19:42+01:00
Pewnego dnia pokłuciłam się z kolerzankom i doznałam dużej krzywdy.
Ale po szybkim czasie jak to kolerzanki szybko się pogodziłyśmy i naprawiłyśmy naszą krzywdę.
Wyrządziałam mojemu koledze krzywde ponieważ nie chciałam dac mu spisać zadania domowego.
Kolega bardzo mnie dziś w szkole upokożył ale byłam tego świadoma i darowałam mu krzywdę,którą mi zrobił.


Proszę:)
5 2 5
2009-12-15T11:46:35+01:00
Wyrządzic krzywde
<doznac krzywdy
<naprawic krzywde
<darowac krzywde

Karol wyśmiewając się z plecaka Tomka wyrządził mu krzywdę.
Mateusz wchodząc na schody poślizgnął się i spadł wyrządzając sobię krzywdę.
Tomek słysząc obelgi karola po adresem jego plecaka doznał krzywdy.
Mateusz spadając ze schodów doznał krzywdy.
Karol chcąc naprawić krzywdę jaką wyrządził Tomkowi podszedł go przeprosić
Tomek darowałkrzywdę jaką wyrządził mu karol
5 4 5