Odpowiedzi

2009-09-09T18:33:09+02:00
jest takie miejsce na ziemi gdzie słonce wschodzi i zachodzi tylko dla ciebie , tam znajdziesz schronienie tylko nie myś że za darmo przyjdzie ci tam mieszkac . nie masz czasu na szukanie więc odpowiedz czy to ziemia czy to to niebo?. tam skrajności sie splataja , złota nicia owijaja i szept słyszysz obok siebie to sycząca żmija . zbudż się rano przy tym drzewie co owoce słodkie daje , dobrze wiesz że nie da ciebie ale ty sie najesz bo tu spełnia sie nadzieję i nie będzie nigdy zła ty to dobrze wiesz , lecz nie wiesz że krajina ta ...eden
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T19:01:50+02:00
Moje Sacrum, Mój raj! tam słyszę ciszę , tam słyszę szum fal, tam ptaki słodko śpiewają, a drzewa zza wodospadu się do mnie uśmiechają, w moim Edenie słychać szelest słońca, w moim Edenie radości nie ma końca, drzew tam rośnie co nie miara, a cuda sie dzieją w jakie nie uwierzy żadna wiara, wszyscy sie tam kochają, a złośliwych słów nigdy nie używają, w mym Sacrum jest pięknie, są drzewa, i są kwiaty, a cały ogród w owoce jest bogaty, nie ma żadnych pułapek, nikt zwierzatek nie łapie do klatek, wszystko jest tam takie unikalne... takie jedyne nie powtażalne... bo tam jest tak pieknie... bo tam jest tak cudownie! bo tak właśnie musi być, żebym na wieki chciala życ! ;) mam nadzieje, że pomogłam ;)
2 4 2