Odpowiedzi

2009-12-15T12:15:02+01:00
Pozytywne;
szyba komunikacja
nie trzeba dużo czasu na dojazd gdzieś

negatywne;
zanieszyszcznie powietrza
problemy drogowe
wypadki na drogach
problemy z naprawa

tylko tyle zdąrzyłam napisać
2009-12-15T12:16:30+01:00
Skutki to zanieczyszczenie powierza środowiska niszczenie jego
a pozytywne szybki i łatwy dostęp do wszystkiego;*
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T12:17:41+01:00
POZYTYWNE
transport zbiorowy oraz transport surowców i materiałów.
można budować fabryki produkujące wszelakie dobra
przemieszczanie się na dalekie odległości
łatwe i przyjemne podróże
każdy człowiek może odpocząć i zregenerować siły
świat stał się mały każdy może jechać w dowolne miejsce na świecie
NEGATYWNE
wszystkie pojazdy muszą być napędzane silnikami , które czerpią energię uzyskaną ze szkodą dla środowiska naturalnego
w trakcie spalania paliwa dającego energię dla silników powstają szkodliwe dla przyrody związki chemiczne takie jak tlenki węgla, tlenki siarki, tlenki azotu
produkcja gazów trujących sprzyja ponadto tworzeniu się dziury ozonowej w atmosferze naszej planety, co grozi totalnym ociepleniem i nieprzewidywalnym zmianom w klimacie ziemskim
przez to, że produkuje się coraz więcej pojazdów - jest więcej wypadków na drogach