Odszukaj dziewięć rzeczowników.


t r o u s e r s b n
t b s h o e s t f o
r c o m z u t e r t
a s n a b a g j e e
i i s i t r f e r b
n s a u n t p a o o
e t u n t s m n r o
r e y i r t e s i k
s r c o u r s i n t v


toche odstępy nawaliły ;(
ale mam nadzieję że da sie zrobić przosze jeszcze na dziś;o)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T17:57:51+02:00
Trousers, note, bag, son, sit, shoes wiecej nie mogłem znaleść. Mam nadzieje, że pomoże.
2 5 2
2009-09-09T18:46:31+02:00
Ja znalazłem:

trousers
shoes
bag
trainers
sister
son
notebook
sit
note
6 5 6