Odpowiedzi

2009-12-15T12:31:28+01:00
Obwód równoległoboku:
(2*4,8cm)+[2*(4,8cm+2,9cm)]=9,6cm+2*7,7cm=9,6cm+15,4cm=25cm
Odp.:Obwód tego równoległoboku wynosi 25cm.
2009-12-15T12:33:19+01:00
A=4,8cm
b=4,8+2,9=7,7cm
Obwód=2a+2b=2*4,8+2*7,7=9,6+15,40=25 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T12:57:28+01:00
Dane :
bok a = 4,8 cm
bok b = bok a + 2,9 cm

Wzór na obwód równoległoboku : 2a + 2b

Rozwiązanie:
b = 4,8 + 2,9 = 7,7
Obwód = 2 x 4,8 + 2 x 7,7 = 25 cm

Odpowiedź: Obwód tego równoległoboku wynosi 25 cm.