Odpowiedzi

2009-12-15T12:32:23+01:00
Rene Descartes(Kartezjusz)
Błażej Pascal
Benedykt z Pinoza
Issak Newton
Franciszek Maria Aronet(Warter)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T12:34:06+01:00
Monteskiusz
Diderot
Maliński
Tatarkiewicz
Wolter
Merlini
Cook
Wright
3 4 3
2009-12-15T13:29:24+01:00
Wolter
Monteskiusz
Jean Jacques Rousseau
Johnathan Swift
Karol Linneusz
Joseph Wright
James Watt
Denis Diderot
Jean d'Alembert
2 5 2