Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T12:58:54+01:00
54cm²:6cm=9cm - długość boku rombu
4*9cm=36 cm - obwód rombu
2009-12-15T13:01:48+01:00
P= e×f/2
a=9cm
h=6cm
Obliczam obwód:
Romb to inaczej kopniety kwadrat :)
Czyli sumuję wszystkie boki tego czworokąta.
9cm+9cm+9cm+9cm=36cm :)
2009-12-15T13:43:57+01:00
P = a × h
54 = a × 6
6 × a = 54
a = 54: 6
a = 9

Obw = 4 × a
Obw = 4 × 9
Obw = 36 cm

Odp : Obwód tego rombu wynosi 36 cm .