Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T13:02:54+01:00
A) ścian=5 (3 boczne i dwie podstawy)
wierzchołków=6
krawędzi=9
b) ścian=10(osiem bocznych i dwie podstawy)
wierzchołków=16
krawędzi=24
c)ścian=22
wierzchołków=40
krawędzi=60
40 4 40
2009-12-15T14:14:00+01:00
A)Graniastosłup trójkątny ma:
-5 ścian
-6 wierzchołków
-9 krawędzi
b)Graniastosłup ośmiokątny ma:
-10 ścian
-16 wierzchołków
-24 krawędzie
c)Graniastosłup dwudziestokątny ma:
-22 ściany
-40 wierzchołków
-60 krawędzi
27 4 27
2009-12-15T14:23:44+01:00
A) 5 scian, 6 wierzcholkow 9 krawedzi
b)10 scian 16 wierzcholkow 24 krawedzie
c)22 sciany 44 wierzchołki 60 krawedzi
15 3 15