Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T13:19:18+01:00
Trawienie - proces enzymatycznego przekształcenia wielkocząsteczkowych związków chemicznych w prostsze, w celu ich wchłonięcia i przyswojenia przez organizm. W zdecydowanej większości trawienie jest charakterystyczne dla zwierząt.

Jak coś to to wszystko jest na wikipedii
2009-12-15T13:19:53+01:00
Trawienie jest to proces chemiczny oraz mechaniczny. którego celem jest rozdrobnienie pokarmu tak by mógł zostać wchłonięty przez komórki jelita cienkiego.
2009-12-15T13:19:55+01:00
Trawienie – proces enzymatycznego przekształcenia wielkocząsteczkowych związków chemicznych w prostsze.Takie związki są szybciej wchłaniane i przyswajane przez organizm. W większości trawienie jest bardziej charakterystyczne dla zwierząt.