Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T14:02:36+01:00
1. Ile czasu spędzał codziennie ksiądz Vianney w konfsjonale?
2. Którym warunkiem dobrej spowiedzi jest wyznanie grzechów?
3. Gdnie można oglądać konfesjonał, w którym najczęściej spowiadał ksiądz Vianney? - odpowiedź w grudniowym numerze "Małego Goscia"
5 1 5
2009-12-15T14:32:09+01:00
1. Ile czasu spędzał codziennie ksiądz Vianney w konfsjonale?
2. Którym warunkiem dobrej spowiedzi jest wyznanie grzechów?
3. Gdnie można oglądać konfesjonał, w którym najczęściej spowiadał ksiądz Vianney? - odpowiedź w grudniowym numerze "Małego Goscia"

1. 11-17 godź.
2. żal za grzechy (raczej)
3. w Ars
8 2 8
2009-12-15T15:25:33+01:00
1) Jaki jest związek modlitwy człowieka z obrazem Boga,jaki posiada? Odpowiadając, posłuż się historią Eliasza.

2) Na czym polega niebezpieczeństwo sekt, które przedstawiają uproszczony obraz świata?

3) Wskaż w jaki sposób historia Eliasza ułatwiła Ci zrozumienie sytuacji, o której pisze Wasz kolega w liście cytowanym na początku ninejszej lekcji.


Odpowiedzi ja sama nieznam :-(
3 2 3