Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T13:37:10+01:00
Zima na helu jest łagodniejsza niż na Śnieżce, ponieważ hel jest niżej położony niż Śnieżka pod wzglębem m.n.p.m (metrów nad poziom morza) Im wyżej tym zimniej :)
38 1 38
2009-12-15T13:38:13+01:00
Bo na Helu wysokość jest mała ( kilka lub kilkanaście metrów nad poziomem morza) a w górach wysokości są wyższe , ok. 2500 m.
26 1 26
2009-12-15T13:42:28+01:00
Zima na Helu jest ładgodniejsza niż na Śnieżce ponieważ:
- do Helu docierają ciepłe prądy morskie
- Śnieżka jest wysoko nad poziomem morza
- wpływ wiatru i mas powietrza
- inne ukształtowanie terenu
43 4 43