Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T13:48:16+01:00
Apostołowie : chodzili po domach innych ludzi i głosili dobrą nowine
ja: rozmawiam z rodzicami o słowie bożym
moja rodzina: zbiera się w niedziele przy jednym stole i czyta fragmenty ewangelii
6 4 6
2009-12-15T14:11:30+01:00
1.Chodzili od domu do domu i głosili dobrą nowinę.
2.Rozmawiam o Piśmie Swiętym.
3.Zbieramy się z całą rodziną w domu przy stole i czytamy wspólnie Pismo Święte.
9 3 9
2009-12-15T14:25:11+01:00
Apostołowie ogłaszali innym ludziom.
Ja rozmawiam o tym z kolegami.
Moja rodzina wychowuje dzieci w duchu chrzećijaństwa
3 3 3