Odpowiedzi

2009-12-15T14:06:02+01:00
- Dzielenie się opłatkiem
- kolęda
- Jasełka
- choinka
- prezenty
- św Mikołaj
- pasterka
- opłatek
- kartki świąteczne
- wieczerza wigilijna
- Objawienie Pańskie
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T14:07:19+01:00
- Słoma lub siano pod obrusem i na podłodze
- Wieczerza wigilijna i 12 potraw
- Wolne miejsce przy stole
- Pierwsza Gwiazda
- Łamanie się opłatkiem
- Oznaczanie drzwi kredą
- Wróżby
- Dzień Wigilii dniem spełnionych życzeń
- Dawanie opłatka zwierzętom
- Choinka
- Kolęda
- Święty Mikołaj
- Pasterka
- Śpiewanie kolęd
- Gwiazdorzy
- Chodzić po kolędzie
- Jasełka




Ja znam tylko tyle.. xD