Odpowiedzi

2009-12-15T15:27:37+01:00
1.ALEKSANDRIA
2.GIZA
3.SFINKS
4.CHEOPS
5.PUSTYNIE
6.DELTA
7.TUTANCHAMON
8.ALKATTARA
9.CHEFREM
10.ISLAM
11.SYNAJ
12.LUKSOR
13.SUK

HASŁO: Egipt darem Nilu- rzeka Nil pozwoliła osiedlić sie w Egipcie starozytnej cywilizacji
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:38:40+01:00
1.Aleksandria
2.Giza
3.Sfinks
4.Cheops
5.Pustynie
6.Delta
7.Tutanchamon
8.Alkattara
9.Chefren
10.Islam
11.Synaj
12.Kair
13.Luksor
14.Suk

HASŁO: Egipt darem Nilu.
To własnie dzięki tej rzece na pustynych terenach mogla rozwinąć się starożytna cywilizacja. Dzięki niej rozwinęło się rolnictwo.
:)
2 5 2