Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T14:26:17+01:00
Życie ludzie jest kruche, nie ma w nim czasu na kłótnie.
Dlatego powinniśmy kochać ludzi i mówić o tym zanim odejdą od nas.
2009-12-15T14:26:43+01:00
Czasami wydaje się nam, że zdążymy się pożegnać z ludźmi, którzy będą umierać. Niestety, śmierć często przychodzi tak niepspodziewanie, że nie starcza nam czasu na nic
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T14:29:08+01:00
Musimy szybko znaleźć miłość aby się nią nacieszyć i pokochać, musimy to zrobić szybko ponieważ czas bardzo szybko mija i zanim sie obejżymy tej kochanej osoby juz nie bedzie.