Co NIE PASUJE do opisu przemysłu krajów Europy Środkowej i Wschodniej.

1) Przemysł jest modernizowany dzięki inwestycjom zagranicznym
2) postępująca prywatyzacja przemysłu
3) duży udział produkcji wyrobów nowoczesnych i wysoko przetworzonych
4) nadmierny rozwój przemysłu ciężkiego, pochłaniającego ogromne ilości energii i surowców
5) zacofanie technologiczne w stosunku do przemysłu krajów wysoko rozwiniętych
6) niska wydajność pracy
7) przemysł jest uciążliwy dla środowiska przyrodniczego

2

Odpowiedzi

2009-12-15T14:28:04+01:00
Z tych odpowiedzi ma być tylko jedna prawidłowa???
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T14:28:56+01:00