Odpowiedzi

2009-12-15T14:33:49+01:00
Zasolenie wód oceanicznych obniżają: dopływ rzeczny, opady atmosferyczne, dopływ mniej słonych wód z sąsiedniego obszaru oceanu, a także topniejące lody.

Zasolenie wód oceanicznych podwyższają: parowanie z powierzchni oceanu, tworzenie się lodów oraz dopływ bardziej słonych wód niesionych przez prądy morskie.

7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T14:35:25+01:00
Wpływa na to to czy np. znajdują się blisko równika bo tam jest wysoka temperatura i woda paruje a zostawia sól. Więc jest mało wady a dużo soli.
Miałem to na geografi:)
4 4 4