Wpisz nazwy krajów Europy, posiadające dostęp do niżej wymienionych mórz
1) Ocean Atlantycki (z M. Norweskim, bez M. Północnego)
2) Ocean Arktyczny (z morzami Barentsa i Białym)
3) Morze Śródziemne (z orzami Egejskim i Adriatyckim)
4) Morze Bałtyckie
5) Morze Czarne
6) Morze Północne

I chodzi o to, że do każdego z tych podpunktów mam podać nazwy krajów...

2

Odpowiedzi

2009-12-15T15:57:07+01:00
1)Islandia
2)Federacja rosyjska, Norwegia (brak dostępu do morza białego)
3)Chorwacja, Albania, Grecja, Turcja, Serbia i Czarnogóra, Włochy
4) Dania, Niemcy, Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Finlandia, Szwecja, Federacja rosyjska
5) Federacja Rosyjska, Ukraina, Rumunia, Bułgaria, Turcja
6)Wielka Brytania, Norwegia, Dania, Niemcy, Holandia, Belgia,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:01:13+01:00
1. Islandia
2.Rosja
3.Włochy, Słowenia, Chorwacja, Bośnia i hercegowina, Jugosławia, Grecja, Turcja
4.Dania, Niemcy, Polska, Rosja, Litwa, Łotwa, Estonia, Finlandia, Szwecja
5.Rosja, Ukraina, Rumunia,Bułgaria, Turcja, Gruzja
6.Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Dania, Szwecja, Norwegia