Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T14:42:44+01:00
Jest ważna ponieważ narodził się tam jeden z najważniejszych ludzi świata.Czyli Jezus Chrystus dlatego Jerozolima jest miastem chwalonym przez żydów,chrześcijanów i muzłumanów.Jerozolima nazywana jest też miastem bożym.
2009-12-15T14:44:38+01:00
...ponieważ Jezus żył tam Jezus, jest też miejscem gdzie jechał z palmą na osiołku, co teraz świętujemy jako niedzielę palmową