Odpowiedzi

2009-12-15T14:42:41+01:00
Możesz pomóc słabszym ucznia w nauce.
Pomoc starszym ludzią w różnych pracach.
pomoc rodzicą w obowiązkach
Ochraniać młodszych
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T14:45:59+01:00
Człowiekowi mozna pomóc w rózny sposób np. pomodlic sie za daną osobe ,wspierac ją duchowo lub ,gdy zajdzie taka potrzeba finansowo.wiele równiez zalezy od wiku danej osoby np. gdy jest ona starasza mozna jej pomóc w dzwiganiu zakupów ,pomóc jej w przejsciu przez pasy ,a gdy dana osoba jest młodsza moza jej pomóc w np. odbarnaiu leckji
8 3 8
2009-12-15T15:26:55+01:00
Drugiemu człowiekowi moge pomóc robiąc mu zakupy ,pomagając ,rozmawiając ,troszcząc się...
4 1 4