Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:03:37+01:00
Rewolucja jest wielką, gwałtowną zmianą, która niczym wielka fala tsunami mknie naprzód nie oglądając się i połykając wszystko po drodze. Ludzie, którzy ją wzniecili sami mogą paść z jej powodu.
2009-12-15T16:31:42+01:00
Ludzie wzniecający rewolucję często padali jej ofiarą. Przywódcy walczyli o ostateczną władzę i próbowali eliminować konkurencję. Wielu ludzi zostało zgładzonych przez nowe władze, niezależnie od tego czy stali za, czy przeciw rewolucji.