Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:25:26+01:00
2x+3x-1=0/+1
5x=1/5
x=0,2
To jest rozwiązanie układu
{5x=1
{-5x=-1
+
0=0
to jest układ nieoznaczony
{5x=1
-5x=9
+
0x=10
układ sprzeczny

(tam gdzie masz równania, ale w dwóch klamrach to mają być w jednej po prostu na komputerze tego nie można zrobić...
jak rozwiązuje układy to robię to metodą przeciwnych współczynników i tam po znaku+ masz zrobić kreskę odgradzającą.
2 3 2
2009-12-15T18:26:30+01:00
A) nieoznaczony
2x+3x-1=0
5x = 1

5x = 1
x = 0,2

5*0,2 = 1
x = 0,2

1=1
x = 0,2

b) sprzeczny

5x = 1
x = 1

5 ≠ 1