Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:04:51+01:00
Droga Kasiu, chciałabym zaprosić cię na moje przyjęcie urodzinowe.
Liebe Kasia ich möchte dich zu meiner Geburtstagsparty einladen.

Odbędzie się ono 13 grudnia w Katowicach w restauracji .............; przy ulicy. Kossaka 6.
sie wird am 13 Dezember in Katowice in dem Restaurant Aladyn bei der Kossakstr 6 stattfinden.

Początek o godzinie 17.
die Party beginnt um 17 Uhr

Jednak zapraszam Cię do siebie o tydzień wcześniej, w celu pokazania Ci całej okolicy.
komm bitte eine Woche früher, dann zeige ich dir die Gegend

Mam nadzieję, że będziesz mogła skorzystać z zaproszenia.
ich hoffe, dass du die Einladung annehmen wirst

Czekam na Twoją odpowiedź.
ich warte auf eine Antwort von dir

Już nie mogę się doczekać, kiedy się zobaczymy.
ich kann es nicht mehr erwarten, bis wir uns wiedersehen
2009-12-15T16:26:41+01:00
Einladung
Am Samstag feiere in Geburstag.
Ich werde vierzehn!
Ich lade dich Jola herzlich ein.
Die Party fangt um 16:00 an.
27.10.2009r.
16:00 Natalia
StraBe-Lipowa 1.
Einladung.

Mam nadzieje ,że pomogłam :))!
1 1 1
2009-12-15T17:01:48+01:00
Lieber Tomek

Ich mochte dich herzlich zum meine Geburstag einladen. ( zapraszam cie serdecznie na moje urodziny)
Die Party gebe ich am 18 Mai im mainem Haus um 16 uhr.
Wir singen, horen musik, tanzen. ( będziemy śpiewać słuchać muzyki, tańczyć)
Fur das essen, fur musik und fur Geshanke ist gesorgt.( jedzenie muzyka i napoje są zapewnione).
Ich lade menie Freundin ein. ( Zaprosiłem moich przyjaciół)
Ruf mich an. ( zadzwoń do mnie)
1 5 1