Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T18:23:12+02:00
16,2l-180km 36l-16,2l=19,8l
19,8l-x

x=(19,8*180)/16,2=3564/16,2=220

Odp. benzyny starczy na 220km.
2009-09-09T18:25:46+02:00
36 l - cały bak
16,2 l = 180km

36l / 16.2 l = x / 180 km
16.2x=6480 km
x= 400 km

400km-180km=220 km

odp.: Benzyny wystarczy mu na 220 km.
2009-09-09T18:39:26+02:00
36/16,2 = x / 180
16,2*x= 360*180
x= 400 [km]

400km-180km=220 km

Odp. Benzyny wystarczy na przejechanie 220 km.