Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:03:51+01:00
1.trochę smutku
2.słońce(chyba)
3.wiatr
9 4 9
2009-12-15T15:06:42+01:00
Kropla smutku - Tzn. że ,spłyneła na Cb kropla smutku" zaczołeś się smucić, ktoś sprawił Ci przykrość itp
oko dnia - okazja dnia
nie jestem pewna
jesienny listonosz - wiatr
21 3 21
2009-12-15T15:11:29+01:00
1.małe niesczęście albo łza
2. ?/? jakaś sensacja dnia??? nie wiem
3.wiatr
34 1 34