Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:06:37+01:00
Mit to opowieść o bogach, dawnych wierzeniach, i bohaterach.
1 5 1
2009-12-15T15:08:25+01:00
Mit- opowieść ootaczającym ludzkośc świecie, opisującą historią bogów legendarnych bohaterów oraz historie stworzenia świata i człowieka.
2009-12-15T15:23:04+01:00
Mit -to opowieści o wierzeniach dawnej społeczności.Najczęsciej mity powstawały ku czci bogów