Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:09:44+01:00
A) 3x - 2y - 5x + 7y =-2x+5y

b) 0,05x - 0,07x² + 1,2x² - 0,07x - 1,05x² =-0,02x +0,08x²

c) 6x² + 0,5 - 0,25x - 8x² + 5 =-2x² -0,25x +5,5
3 4 3
2009-12-15T15:09:03+01:00
A)-2x-5y
b)0,08x²-0,02
c)-2x²-0,25x+5,5
1 1 1
2009-12-15T15:23:59+01:00
A)
3x-2y-5x+7y=3x-5x-2y+7y=-2x+5y
b)
0,05x-0,07x²+1,2x²-0,07x-1,05x²=-0,07x²+1,2x²-1,05x²+0,05x-0,07x= 0,08x²-0,02x
c)
6x²+0,5-0,25x-8x²+5=6x²-8x²+0,5+5-0,25x=-2x²-0,25x+5,5
1 1 1