1)Napisz jaki charyzmatami byli obdarzeni:
-Święty Ojciec Pio.........
-Święty Maksymilian Kolbe.............
-Błogosławiona Matka Teresa z Kalkuty.........
-Święty Franciszek z Asyżu........

2)Wymień, jakie ofiary przez ręce kapłana, i razem z nim, składamy również my:
-......................
-......................
-......................

3)Aby się pojednać z Jezusem musimy spęłnić następujące warunki:
-...............................
-...............................
-...............................
-...............................
-...............................


Prosze tylko krutko daje naj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:30:02+01:00
1 .
Święty ojciec Pio - bilokacja ( mógł być w dwóch miejscach naraz )
Maksymilian - dowcipność ( można to nazwać jako charyzma . )
Bogłosławiona - objawiał się jej Pan Jezus .
Swiety Franciszek - wymagał od siebie znacznie więcej niz od innych

2 .
jako ofiare uwielbienia ku jego Czci i chwale .
jako ofiare prośby , ażeby od niego uzyskać pomoc w potrzebach duszy i ciała
jako ofiare pojednania za wyrządzoną Mu przez nasze grzechy obrazę

3 .
odpokutować .
wierzenie w Jezusa .
chodzenie w każde swięto do koscioła i w kazdą niedziele .
przeprowadzić rachunek sumienia - osobisty .
8 5 8
2009-12-15T18:49:53+01:00
1
chryzmatem Pana Jezusa
Chryzmatem męczeństwa
chryzmatem cierpliwości
chryzmatem Pobożności

2
dar rady dar maęstwa dar pobożności Dar bojażni bożej Dar umiejętności
3
MOdlić sie
chodzić do kościoł
służyć jak najlepiej BOgu
przyjmować ciałó hrystusa
czynić dobre uczynki
4 2 4