Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:24:32+01:00
Jajko jest naprawdę dobre na wszystko ! Z jajka możemy zrobić sobie jedzenie typu jajecznica , sadzone , gotowane. Jajko możemy również jeść na słodko ( typowy kogiel mogiel ). Z jajka robimy wiele innych potraw. Np. możemy usmażyć racuchy. Również dzięki jajku nasze domowe wypieki wyjdą smaczne i nie za słodkie. Jajkiem możemy wyleczyć również naszą chorobę .

+ WIELKANOC .

Jajko na wielkanoc jest NAJLEPSZE . Wielkanoc sama słynie z jajka ; ) . Idziemy święcić jajka do kościoła. W 1 dzień swiąt wielkanocnych dzielimy się święconym jajkiem ( jest tak samo jak na wigilię tylko że opłatkiem ) . Zanim pójdziemy poświęcić jajko kolorujemy je. Robimy z jajek wydmuszki. JAJKO JEST NAJ NA WSZYSTKO ;))) .


Licze na naj :DDDDD .
2009-12-15T15:30:49+01:00
Jajko jest dobre na wszystko, ponieważ jest zdrowe i pomaga na różne choroby.Jajko jest najważniejszą tradycją Świąt Wielkanocnych:):P