Odpowiedzi

2009-12-15T15:15:49+01:00
Krzesło
krzesła
krzesłu
krzesło
krzesłem
krześle
krzesło

morze
morza
morzu
morze
morzem
morzu
morze
4 3 4
2009-12-15T15:19:25+01:00
Krzesło morze
N. krzesło morze
D.krzesła morza
C.krzesłu morzu
B.krzesło morze
N.krzesłem morzem
Ms.krześle morzu
W.krzesło morze
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:20:40+01:00
Krzesło
l.poj.
M.krzesło
D.krzesła
C.krzesłu
B.krzesło
N.krzesłem
Msc.krześle
W!krzesło
l.mn.
M.krzesła
D.krzeseł
C.krzesłom
B.krzesła
N.krzesłami
Msc.krzesłach
W!krzesła

morze
l.poj.
M.morze
D.morza
C.morzu
B.morze
N.morzem
Msc.morzu
W!morze
l.mn.
M.morza
D.mórz
C.morzom
B.morza
N.morzami
Msc.morzach
W!morza
10 4 10