Odpowiedzi

2009-12-15T15:19:57+01:00
Drogi Scroog'u !

Życzę ci pogodnych świąt. Nie wiem czego tak naprawdę mogę ci jeszcze życzyć. Praktycznie to nic ci nie życzę za to że kazałeś mi siedzieć w pracy w Wigilię. Jesteś okropną sknerą. Lecz jednak życzę ci wesoły świąt w samotności .

SKARBNIK .
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:32:43+01:00
Drogi Ebenezerze!
Wiem, że nie lubisz świąt Bożego Narodzenia, ale proszę przyjmij ode mnie te szczere życzenia : odmiany losu, zrozumienia swojego życia, by upływało Ci je bez zmartwień i problemów… Życzę Ci jeszcze byś mógł wreszcie poznać radości smak, byś pieniążków niedosytu się nie doczekał, ale i również pragnę by nadchodzący okres sprawił, że nauczysz się dzielić z innymi, bo nie kwestia posiadania przynosi szczęście tylko kwestia dawania innym.
3 5 3