Odpowiedzi

2009-12-15T15:23:36+01:00
1.rogatek sztywny,moc\zraka kanadyjska
2.grzybień biały , grążel żółty
3.strzałka wodna



to 3 wiem ttylko 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:25:00+01:00
-pałka szerokolistna, trzcina pospolita
-lilia wodna, grzebieńczyk wodny
-rogatek sztywny, pływacz
2009-12-15T15:27:06+01:00
-zbiorowiska roślin wynurzonych
Grążel żółty, Grzybień biały

-zbiorowiska roślin o liściach pływających
Rzęsa trójrowkowa ,Osoka aloesowata

-zbiorowisko roślin zanurzonych
Grzybien japoński, Kabomba Wodna



1 3 1