Dłuższa forma użytkowa. Kupiłeś nowy komputer w sklepie internetowym. Niestety sprzęt nie działa. Napisz list do menadżera sklepu:
-podaj, kiedy kupiłeś komputer i co w nim nie działa
-wyraź niezadowolenie z powodu długiego terminu realizacji zamówienia i kłopotów ze skkontaktowaniem się z firmą
-zażądaj wymieny sprzętu albo zwrot pieniędzy
-zapytaj, kiedy możesz spodziewać się się odpowiedzi i ostrzeż, że w razie zwłoki skontaktujesz się z prawnikiem.

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:06:23+01:00
I greet. Bought computer Fenix model 768lk09 in day 08.10.2009 has breakdowns. It after inclusion computer and installation antivirus programme was has switched off was computer. It after uninstalling programme and installation game was has switched off was computer again. I with internetu took the free checking the temperature of processors programme as well as graphic card. The temperature of processor carried out 26 degrees, and the temperature of graphic card 65 degrees. I tried to get through to shop several razy treat nobody he did not receive. I am dissatisfied with this purchase very. It it if was can not was repair this fault I ask about new computer or the turn of money. I about this Ask my No. of telephone 765000965. about how the most quickly to get in touch with me. If I will not get on this e-mail answer I will get in touch with my lawyer.

With word of respect the SaViK.