<6> Pierwsza lekcja rozpoczyna sie o 8.15.przerwy po czwartej i piątej lekcji trwaja po 20 min. natomiast wszystie pozostałe przerwy sa dziesięciminutowe. Robert ma w poniedziałek 5 lekcji . Każda trwa 45 min. O której godzinie skończy ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:31:13+01:00
8.15 - 9.00 1 lekcja
9.00 - 9.10 przerwa
9.10 - 9.55 2 lekcja
9.55 - 10.05 przerwa
10.05 - 10.50 3 lekcja
10.50 - 11.00 przerwa
11.00 - 11.45 4 lekcja
11.45 - 12.05 przerwa
12.05 - 12.50 5 lekcja

Odp. Kończy lekcje o 12.50
1 5 1
2009-12-15T15:36:59+01:00
1. lekcja trwa od 8.15 do 9
przerwa 1 skończy się o 9.10
2 lekcja trwa od 9.10 do 9.55
przerwa2 skończy się o 10.05
3 lekcja trwa od 10.05 do 10.50
przerwa 3 skończy się o 11
4lekcja trwa od 11 do 11.45
przerwa skończy się 12.05
5 lekcja trwa od 12.05 do 12.50

10min*3+ 20min+ 5*45min= 30min+20min+225min= 275min= 4h 35min
8.15+4h35min= 12.50