<5>Pioerwsza lekcja rozpoczyna sie o 8.15 . poranne mycie, ubieranie i jedzenie śniadania zajmują Karolowi pół godziny, droga do szkoły-kwadrans. O której godzinie Karol powinien wstać ,aby zdążyć do szkoły na 5 minut przed rozpoczęciem lekcji ?

3

Odpowiedzi

2009-12-15T15:31:23+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:32:34+01:00
30+15+5=50

Poranne czynności-30min
dojście do szkoły-15 min
dojście 5 min przed-5 min

Musi wstać 50 min przed lekcjami

8h15min-50min=7h 25min
Musi wstać o 7.25
2009-12-15T15:35:05+01:00
Karol powinnien wstac o 7.25 poniewaz

8.15-30min=7.45-15=7.30
i jeszcze
7.30 - 5 min=7.25
O 8.10 bedzie w szkole