Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:36:42+01:00
* Boisz się mnie?
- Zawsze myślałam, że nie, ale teraz chyba się boję...
* To dlaczego nie próbujesz przede mną uciec?
- Wiem, że i tak nie dam rady.
* Uważasz, że to niesprawiedliwe, że musisz umrzeć?
- Tak, jest tylu ludzi, a trafiło akurat na mnie... Czy to boli?
* Sama się przekonasz ...
1 5 1
2009-12-15T15:41:08+01:00
D- dziennikarz
ś- śmierć

D- witaj! Bardzo mi miło że mogłaś do nas przyjść!
ś- Dzień dobry! Oczywiście też sie bardzo cieszę na to spotkanie < usmiech>
D- Mogłabyś nam opowiedzieć coś o swojej pracy?
ś- Cóż tu dużo mówić! Jeżeli przychodzi czas na śmierć człowieka zabieram go z ziemi i pomagam dotrzeć na tamten swiat !
D- Może jednak powiesz coś jeszcze? Jakie masz uczucia przy tej pracy?
ś- różne! Zdaża się że żal mi kogoś, bo wydaje mi się że to jeszcze nie jego czas! Ale czasami ogarnie mnie zadowolenie że zabieram kogoś kto zrobił wiele złych uczynków.
D. Rozumiem! Zdarza się że płaczesz?
ś- Naturalnie! Płaczę tylko wtegy gdy muszę zabrać małe dzieciątka. Jest mi wtedy przykro i mam wrażenie że moja praca nie jest całkiem sprawiedliwa.
D- czy osoby które zabierasz skarżą się że robisz to boleśnie?
ś- Oczywiście że tak! Ale potem mają juz życie bez bólu i cierpienia. No chyba że idą do piekła <śmiech>
D- czy twoja praca przynosi ci sadysfakcję?
ś- Z czego? Bardzo nie lubie mojej pracy! Zostałam na nia skazana i będę to robić wiecznie. < powiedziała z łzą w oku>
D- Bardzo mi przykro!
ś- Dziękuję!
D. A więc smierć, czyli ty.... z pozoru wydajesz się groźna i nie towarzyska.Czy to prawda?
Ś- wiele ludzi mnie tak przedstawia. Jako groźną i mroczna. Ale to tylko ten płaszcz. W środku jestem jak ludzie na ziemi. Mam te same uczucia co oni....
D.Co robisz w czasi wolnym?
Ś- mam bardzo mało czasu wolnego. Gdy czekam by zabrać następnego człowieka, rozmawiem z duszyczkami.
D- czy oni się ciebie boją?
ś- wiedzą że nic im nie zrobie. Śmieją się ze mną i normalnie rozmawiają. Ale mimo to czuję że maja żal do mnie że zrobiłem im taką okropną rzecz.
D- Dziękuje Ci za wywiad! Nie będę ci więcej zabierać czasu!
Ś- Ciesze się że mogłam opowiedzieć o mojej pracy ! Do zobaczenia...
4 5 4