Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:38:06+01:00
1) jak ludzie mu mówili "Wesołych Świąt" to mówił żeby przestali to robić, ponieważ ich nie cierpi..
2) nie pozwalał zapalić w kominku swojemu pracownikowi (jak było mu zimno)
3) nie dał mu podwyżki, choć wiedział, że ma chorego syna

Czy jakos tak, czytalam to ale w 1gim.. :))
2 5 2
2009-12-15T15:43:29+01:00
-codziennie liczył pieniądze,
-oszczędzał prąd,
-nie chciał dać ani grosza na cele charytatywne
(proszę o naj);]
2 3 2