Odpowiedzi

2009-12-15T15:42:08+01:00
A=0,8 dm=8cm
b=6cm
Pp= ab
Pp=8*6
Pp=48cm2
h= 8cm-5cm=3cm
Pb1=3cm*8cm= 24cm2
Pb3=24cm2
Pb2=3cm*6cm=18cm2
Pb4=18cm2
Pc=48cm2+48cm2+24cm2+24cm2+18cm2+18cm2=180cm2
P= Pp*h
P=48cm2*3cm
P=144cm3
2009-12-15T15:46:15+01:00
A= 0,8 dm =80 cm
b= 6cm
H= 80 cm- 5cm= 75 cm
Pp(pole podstawy)= axb
Pp= 80 cm x 6 cm= 480 cm kwadratowych
Pp= 480 cm kwadratowych
Pb= axH
Pb= 80 cm x 75 cm =6000 cm kwadratowych
Pc= Pp x 2 + Pb x 4
Pc= 480 cm x 2 + 6000 cm x 4 =960 cm +24 000 cm= 24960 cm kwadratowych
V= a x b x H
V= 80 x 6 x 75 =36000 cm szesciennych
V= 36000 cm szesciennych
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:48:26+01:00
0.8 dm = 8cm - dłuższy bok prostokąta
6cm - krótszy bok prostokąta

wysokość (h) = 8cm-5cm
h = 3

wzór na objętość V=abh

v=8cm*6cm*3cm
V=144cm³

wzór na pole Pc = 2(ab+bc+ac)
Pc = 2(6cm*8cm+8cm*3cm+6cm*3cm)
Pc = 2 (48cm+24cm+18cm)
Pc = 2* 90cm
Pc = 180 cm²

na pewno jest dobrz pozdrawiam :)