Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:38:25+01:00
Jeden bedzie wynosił 75 stopni
a drugi 15 stopni
8 2 8
2009-12-15T15:39:55+01:00
Trójkąt prostokątny ma jeden kąt prosty i dwa ostre

180 stopni=90 stopni+5/6*90stopni+x
180=90+75+x
180-90-75=x
15=x

odp.: 15, 75
10 4 10
2009-12-15T15:39:34+01:00
KątABC = 1/6*kątCAB
KątBCA = 5/6*kątCAB
kątCAB - kąt prosty

KątABC = 1/6*90 = 15stopni
KątBCA = 5/6*90 = 75stopni

Odp. Kąty ostre trujkąta mają miary 15 i 75stopni
65 4 65