Odpowiedzi

  • grun
  • Początkujący
2009-09-09T18:47:43+02:00
No więc na 1 to napewno jastrzębia góra
a w 2 to tak
- Prawie Każda wojna bierze udział w Polsce ( bo jestśmy w centrum )
- Dużo przemytu przez Polske przechodzi

a +
To handel przechodzi przez polske
+ wszędzie mamy blisko :) ( o kraje)

Miałem to tyg temu więdz odp są poprawne Pzd :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T18:50:50+02:00
1. d
2. plusy:
- położenie tranzytowe Polski ( przecinają się wazne szlaki tranzytowe)
- 91% nizin ( ułatwia transport, osadnictwo, działalność rolniczą)
- góry i morze stanowią bariere militarną
- granica wschodnia jest tez granica UE (uszczelnienie granicy, kontrole celne, zapewnienie bezpieczenstwa)
minusy:
- niekorzystne polozenie w strefie wpływow Rosji i Niemiec ( niekorzystne dla Poslki wydarzenia historyczne)
- otwarta przestrzen na wschodzie i zachodze stanowi zagrożenie
2 4 2