Odpowiedzi

2009-12-15T15:47:00+01:00
W ciele karzdego człowieka i zwierzecia --- Serce
Mieszkali tam królowie ---Zamek
Widzimy przez nie ---Oko
Piesza ....-Wędrówka
Wierzą w niego małe dzieci ---Mikołaj
Następuje po dniu -Noc
Tańcowała ... z nitką -------Igła
Dzieło malarskie-Obraz
Przedmiot w szkole,Uczymy się na nim liczyć ---------Matematyka

To miało być takie?????????????Jak tak to ciesze się że pomogłam :)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:50:55+01:00
1.Wyposażony jest w atrybut niezawisłości i funkcjonuje w szczególnej, procesowej formie. (sąd)
2.Organ kolegialny władzy wykonawczej w większości krajów. (rząd).
3.Prawnik. ( adwokat)
4.Orzeczenie sądu, rozstrzygające merytorycznie o kwestii będącej przedmiotem postępowania sądowego. (wyrok)
5.Funkcjonariusz publiczny uprawniony do orzekania w sprawach należących do właściwości sądów i trybunałów, na zasadach niezawisłości i bezstronności.(sędzia)
6.Zawierała ogólne powody wystawienia dokumentu, często występowały wątki religijne.(arenga)
7.Wyszczególnienie państw kontraktujących (intytulacja)
8.Wskazania pełnomocników wyznaczonych do podpisania umowy (komparycja)

masz pytania i zrób krzyżówkę,bo ja ci tu nie mogę narysować..;p
1 5 1