Odpowiedzi

2009-12-15T15:45:24+01:00
1. Nieprzyjemne dzieciństwo Scrooge'a
2. Wspólne interesy Scrooge'a i Marleya
3. Śmierć wspólnika Marleya
4. Zakończenie pracy w kantorze w dzień przed wigilią
5. Odmowa darowizny na zakup żywności dla biednych
6. Pojawienie sie ducha zmarłego wspólnika Marleya
7. Pojawienie się pierwszego ducha
8. Pojawienie się drugiego ducha
9. pojawienie się trzeciego ducha
10.Żal i smutek Scrooge'a
11.Poprawa-dobre uczynki Ebenezera Scrooge'a
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:46:54+01:00
1.wigilijne przedpołudnie w kantorze Ebenezera Scrooge'a
2.dziwne wypadki w domu kupca
3.przybycie ducha Marleya
4.podróż w przeszłość z Duchem Świąt Bożego Narodzenia
5.wigilijny spacer po mieście z duchem tegorocznych Świąt
6.zapowiedź smutnej przyszłości,ostrzeżeniem dla kupca
7.przemiana Ebenezera Scrooge'a
5 4 5
2009-12-15T15:49:13+01:00
1.Śmierć Marleya, Scrooge właścicielem firmy.
2.Postępowanie Scrooge'a:
a) obojętność wobec nędzy innych
b) surowy stosunek do pracowników,
c) obojętność wobec siostrzeńca
3.Wieczór wigilijny i odwiedziny trzech duchów:
a) Duch Wigilijnej Przeszłości: wędrówka w krainę dzieciństwa i młodości:
b) Duch Tegorocznego Bożego Narodzenia: wędrówka po ulicach miasta, poznanie losu biedaków, ich szlachetności i godności, los Maleńkiego Tima:
c) Duch Przyszłych Wigilii: smutna przyszłość samotnego, starego Ebenezera
4.Cudowna przemiana - Ebenezer wielkim dobroczyńcą, wspaniałym wujaszkiem, dobrym pracodawcą i przyjacielem rodziny Cratchitów.
2 3 2