Odpowiedzi

2009-12-15T15:44:46+01:00
Materia-(tak najprościej) to wszystko, co nas otacza.
;)
29 3 29
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:46:39+01:00
Materia jest substancją, która tworzy wszechświat. Dane, zarówno fizyków, jak i chemików, identyfikują ponad 100 odrębnych składników materii. Te różne formy materii zwane są pierwiastkami. Z około 100 pierwiastków 90 występuje w naturze, pozostałe są produkowane w laboratorium. Na poziomie najbardziej podstawowym wszystkie substancje, zarówno żyjące, jak i nieożywione złożone są z pierwiastków, w różnych proporcjach i kombinacjach.
mialam to na fizyce
25 4 25